Олія косметична Flora Secret після епіляції з екстрактом ромашки.

Відгук: Олія косметична Flora secret після епіляції з екстрактом ромашки. 

Всім привіт! Сьогодні в блозі , як бачите, знову рідна мова і НАШ продукт.

Нещодавно одна інстадіва в своєму пості зробила цікаву підмітку, що в дівчат все волосся, що нижче брів - не потрібне) А ще додала, що ходить на лазерну епіляцію рук, ніг, пахв і ще дечого. "О боже, баранів стрижуть не так ретельно!" - подумала я, і почалапала брити хоча б ноги.
Я не користуюся бритвами, так само як спеціальними кремами для депіляції. В мене на ногах дуже багато родимок, на жаль, їх легко пошкодити, чи подразнити, тож мені доводиться рятуватися епілятором.
Процедура не безболісна, однак радує, що робити її не треба часто, а ще маю засіб, який гарно заспокоює шкіру, а оскільки це продукт на основі натуральних масел, то ще й відмінно живить і зволожує.
Це ще один продукт Flora Secret із моєї чималої колекції -  олія косметична  після епіляції з екстрактом ромашки.
масло-после-епиляции-flora-secret.jpg
Косметична олія Flora secret після епіляції - це суміш рослинних і ефірних олій, збагачена вітамінами (A, E, F) та активним рослинним комплексом (масляні екстракти).
Як завжди, в рослинних оліях Flora Secret радує гарний об'єм за помірну ціну, наявність добротного дозатора. А також:
Єдине, з чим я завжди стикаюся, використовуючи ось такі пляшечки регулярно, це те, що надписи з часом розмазуються і сама пляшечка стає трохи затасканою (ха, сама затаскала, ще й нарікає). Та я вже вмію виходити з цієї ситуації, принаймі щоб вберегти термін придатності: своє нове масло я одразу акуратно обклеїла скотчем (нагадаю, що вже так робила з  емульсією для вмивання Lac Sante ).
 Та повернемося до наших баранів, ой, до процесу епіляції.
масло-после-епиляции-flora-secret-отзыв.jpg
  Вся інформація про склад та детальний опис кожного компоненту олійки Flora secret після епіляції, а також спосіб використання міститься на вкладиші.
Всі компоненти даного засобу підібрані для зняття подразнень на шкірі та загоєння мікротравм. Тож, думаю, їм можна мастити й опіки від кропиви, і укуси комарів, і подразнення від тручого одягу.
Масло добре вбирається, не лишає жирної плівки, ненав'язливо пахне.
Я використовую за кілька днів до епіляції та одразу після неї, очистивши шкіру.
Всі складники покликані заспокоювати подразнену шкіру. Мій епілятор знає, як завдати молодій красуні болю, тому це маселко для мене знахідка. Якщо раніше місця росту волосинок після епіляції були видимі добрих 2 дні, то з цим маслом вони затягуються швидше, почервоніння зникає за кілька годин.
До речі, щоб процес епіляції був менш відчутним, шкіру краще не охолоджувати (ох вже ці б'юті-міфи!), а навпаки - прогрівати: пори розширюються, волосинки легше виходять. Так - при охолодженні притуплюється відчуття болю, однак можна ж полегшити цей процес. А коли волоски видаляються без зусиль, то й болить не дуже. Для цього завдання ідеально підходить паяльник теплий струмінь фену для сушіння волосся.
олія-косметична-після-епіляціі-flora-secret.jpg
Я ще звернула увагу, що до кожної своєї косметичної олійки, виробник додає  додаткові поради для підсилення ефекту чи більш правильного застосування продукції Flora secret.

1. Після процедури епіляції не рекомендується:
протягом 2х днів - засмагати, аби уникнути гіперпігментації
протягом 3х днів - робити масажі чи розтирання в зоні епіляції, приймати гарячі ванни
протягом 7 днів - використовувати косметичні засоби з агресивними компонентами (кислоти, спирт)

2. Для уповільнення росту волосся регулярно застосовуйте спеціальні засоби.

3. Проти вростання волосся раз на тиждень робіть пілінг шкіри. (У мене, до речі, для цієї процедури в комплекті епілятора є спеціальна насадка).

Купити олію косметичну Flora secret після епіляції з екстрактом ромашки  можна і на Парфюмсі, і безпосередньо на сайті виробника - пряма зсилка на олію після епіляції.

 А які б'юті-міфи можете розвіяти ви? Чи навпаки, які лайфхаки для полегшення видалення зайвого волосся можете навести? Як видаляете своє волосся нижче брів?

Може вас зацікавлять інші мої пости про продукцію Flora Secret:
Масло  "ПИТАНИЕ И УПРУГОСТЬ" с кетоном малины Flora Secret.
Косметическое масло для всей семьи - Масло календулы Flora Secret.
Секреты природы для тела и души. Ароматерапия с Flora Secret.

Завітайте також в попередній пост про порожні баночки літа.

Побачимось!






Комментарии

  1. Якщо у вас були фінансові проблеми, то вам пора посміхнутися. Вам потрібно лише зв’язатися з містером Бенджаміном із сумою, яку ви хочете позичити, і терміном платежу, який вам підходить, і ви отримаєте кредит протягом трьох робочих днів. Я просто в шостий раз виграв позику в 700 тисяч доларів на термін 180 місяців з можливістю виплати до закінчення терміну придатності. Містер Бенджамін допомагає мені з позикою. Зв’яжіться з ним, і ви побачите, що він дуже чесна людина з хорошим серцем. Його електронний лист lfdsloans@outlook.com, а його номер телефону WhatApp: + 1-989-394- 3740

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий