Гастрономічний лікбез, або знайомство з равликом Бобом (Натуральні цукерки).

Відгук:: натуральні фруктові цукерки Bob Snail.

Привіт! Сьогодні в мене для вас розповідь не просто про український продукт, а ще й натуральний і їстівний. Розкажу вам, як моя родина знайомилася з одним равликом, якого багато хто вже встиг полюбити.
До нас же Bob Snail завітав вперше і то був ще той кадр)))
Пастила-Bob-snail.jpg
Спочатку трішки про самі цукерки. По суті, цукерки Bob Snail - це пастила з фруктової маси. Відбірні (за словами виробника) яблука і інші смачні ягоди (та навіть м'ята!) подрібнюються, а потім пресуються та набувають цікавої для споживача форми. Все відбувається при температурі не вище 80 градусів, щоб вберегти всі вітаміни. І ніякого цукру, барвників чи консервантів. 
Наочно це виглядає так:
Термін придатності у таких смаколиків - 3 місяці.

Окремої уваги заслуговує пакування. Погляньте на ці коробочки, на деталі, яких чимало як ззовні, так і всередині пакування.
Пастила-Bob-snail-отзыв.jpg
Конфеты-Bob-snail-отзыв.jpg
А ще краще - раджу сходити на оф.сайт - bob-snail.com та набратися там позитиву і хорошого настрою!
Та найголовніше, що жоден равлик не постраждав!

А тепер саме цікаве: як зустріли мої хлопці равлика вдома))))
Замовила їх на Парфюмсі, таких у нас просто так не купиш і що таке пастила мої хлопці по суті теж не знали. 
Відкривала цукерки сама, потай: знала, що одразу розхватають і сфотографувати не вийде.
Натуральні-цукерки-Bob-snail-відгук.jpg
Натуральные-конфеты-Bob-snail-отзыв.jpg
Вирішила, що урочисто вручу равликів в сімейному колі - дочекалися тата.
І тут фанфари, червона доріжка, я щаслива віддаю коробки дітям, вони відкривають - вирази облич моїх дітей на той момент були достойні премії Оскар, бо такого щирого здивування і захвату я ще не бачила : "Ого", "ВАУ", "не оля бі" (це мій менший так каже "нічого собі!" . В чоловіка вираз обличчя теж нестандартний, бо бачить, що в такій великій коробці за 28 грн всього 6 цукерок - у кожного свої цінності.
Натуральні-цукерки-Bob-snail-отзыв.jpg
Проба... А тут вже кожен член моєї сім'ї показав своє істинне лице, без масок і кривлянь: старший син не їсть майже ніяких фруктів (крім яблук) і зовсім ніяких ягід - вони йому кислі і взагалі. Відповідно, цукерки Bob Snail теж не припали до душі. Тато сказав, що то їжа для естетів і йому краще було би, якби там ковбаса копчена була накручена. Я відмітила, що такі цукерки вигідні, бо 2 з'їв і більше не хочеться. А от меншому равлики впали в саме серце! Дивно, та він у мене любить сушену вишню - я її роблю сама і маю пост про заготовки з ягід на зиму. Тож і цукерки Bob Snail він оцінив як справжній гурман. 
Хочу відмітити, що смаки дійсно натуральні без присмаку цукру і якихось добавок. 
Яблучно-вишневі - прямо дуже вишневі: кисленькі, аж око підморгує.
Яблучно-малинові - ніжніші, без кислості, я б їх і в чай кидала б. 
Тож думаю, свій смак треба знайти. Будемо шукати, особливо цікаво, який же равлик Яблучно-м'ятний! 

Діліться своїми смаколиками, які ще не всім знайомі.
Чим любите балувати себе і дітей?
Що новенького пробували нещодавно?

Загляньте в попередній постПеремога в фотоконкурсі "Лакові композиції"

Читайте також інші пости українською:
Літо прощай!
Олія косметична Flora Secret після епіляції з екстрактом ромашки.
Побачимось!

Комментарии